Szkolenia
Akademia biznesu
Akademia biznesu dla lekarzy i lekarzy dentystów oraz osób prowadzących placówki medyczne.
Finanse – marketing – prawo – pozyskiwanie nowych pacjentów
program szkolenia
Podaj nam działający adres e-mail, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować i numer telefonu w celu przesłania wiadomości SMS dotyczącego dofinansowania. Nie będziemy wysyłać na ten adres e-mail spamu. Użyjemy go tylko w celu przekazania pliku PDF z programem szkolenia.
Czas trwania
Szkolenie 2-dniowe
Poziom szkolenia
Pełne szkolenie
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA
Część 1: ASPEKTY PRAWNE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ
- Podstawowe aspekty prawne i procedury prowadzenia placówki medycznej
- Rozszerzenie działalności placówki medycznej o zabiegi medycyny estetycznej
- Procedury związane prowadzeniem prawidłowej medycznej dokumentacji pacjenta
- Powikłania pozabiegowe – aspekt medyczny i prawny
- Tryb reklamacyjny w placówce medycznej – prawa i obowiązki placówki medycznej
- Trudne przypadki roszczeń i reklamacji pacjentów
Część 2: ASPEKTY MARKETINGU PLACÓWKI MEDYCZNEJ
- Marketing – definicja, podstawowe pojęcia i instrumenty
- Analiza konkurencji i otoczenia podmiotu medycznego
- Plan i strategia marketingowa placówki medycznej – nowa placówka, istniejąca placówka, rozszerzenie usług
- Budowanie wizerunku i marki
- Promocja i komunikacja placówki medycznej – narzędzia online i offline
- Gdzie należy się reklamować i jak powinna wyglądać efektywna reklama adekwatna do oferty usług medycznych, grupy docelowej klientów i lokalizacji praktyki
- Media społecznościowe i Internet – najprostsze i najbardziej chwytliwe rozwiązania reklamowe/promocyjne
Część 3: ASPEKTY FINANSOWE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ
- Zwiększenie efektywności prowadzenia działalności, czyli zmaksymalizowanie rentowności – napływ nowych pacjentów i utrzymanie już istniejących
- Kalkulacja kosztów, dochodów, przychodów i zysków, amortyzacja sprzętu, sprzęt w leasingu
- Marża na usługi medyczne – kalkulacja
- Inwestycje w placówkę medyczną: sprzęt, marketing, personel, nowości rynkowe itp. – kalkulacja
- Promocje – różne formy działań promocyjnych na usługi medyczne np. tworzenie pakietów zabiegowych i ich opłacalność
- Sprzedaż usług medycznych – stały proces oraz wybór nowych narzędzi i ścieżek sprzedaży
Część 4: ASPEKTY AKTYWNEGO POZYSKIWANIA PACJENTA I NOWYCH KLIENTÓW
- Segmentacja i zarządzanie bazą pacjentów / klientów
- Nowy pacjent, stały pacjent, pacjent powracający – grupa docelowa pacjentów
- Docieranie do nowych grup pacjentów, ich pozyskiwanie i utrzymanie
- Oferowanie nowych usług wobec stałych pacjentów
- Kadra / pracownicy i marketing wewnętrzny w podmiocie medycznym
METODYKA SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą zwiększyć rentowność praktyki lekarskiej przez spójne i efektywne działania marketingowe, promocyjne, kreowanie wizerunku i usług, ale również dzięki efektywnemu zarządzaniu finansami: inwestycjami, kosztami, marżą, kalkulacją cen usług, obrotów i zysków. Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu w języku polskim i angielskim. Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do rejestru firm szkoleniowych i izby lekarskiej.Uczestnicy
Jest maksymalnie 8 uczestników szkolenia i 2 prowadzących trenerów – praktyków w obszarze biznesu medycznego.
Forma szkolenia
Szkolenie jest prowadzone w formie mini-wykładów, aktywnych ćwiczeń i symulacji biznesu medycznego – prowadzenia i zarządzania gabinetem/placówką medyczną/kliniką.
ZGŁOŚ SIĘ NA SZKOLENIE
Wypełnij formularz kontaktowy lub wyślij nam wiadomość.
Adres
ul.Wolność 2, 01-018 Warszawa